torsdag 1 april 2010

Blåkulla

Tusan också, känner mig lite försenad till blåkulla, men det ordnar sig nog.
Känns skönt att få några dagar ledigt, har varit rörigt i huvudet när vi bytte säljprogram på jobbet.
Men jag är riktigt nöjd.
Lite stressande med att hinna med, får jobba långa dagar, utan lunch ibland, och det blir inte huvudet bättre av.

Har lite kul planer i helgen, i morgon är vi bortbjudna på påskfest, och på lördag eller söndag tänkte vi dra ihop ett gäng här.
Kan bli en o annan äggtoddy.

Vi har bara en kanal på vår teve. Hockeykanalen! Och är det inte slutspelet, så är det kval till elitserien.
Igår när det inte var någon match, ja då spelade Barca mot Arsenal, så då fick man snällt foga sig igen, trots att gubben jobbade. :)

Inte så att jag beklagar mig, jag gillar faktiskt också o se. Och upptäcker ibland, om jag är ensam, att jag ändå har samma kanal på..

1 kommentar:

  1. Jag missade Blåkulla, kvasten är sönder... Skönt att Adam är bättre och att det inte var värre. Låter som att du får en skön påsk, njut!

    SvaraRadera