söndag 13 december 2009

Sos Gute gala




Ja vi har varit på Galan, så trevlig när man känner så många. Efter maten drog vi på ishockey, sonen spelade match, och vi kom till andra perioden då de ledde med 2-0



Sen hade vi ledningen mest hela matchen.

Här har ni en bild på sonen in action.
I laget vi mötte så spelar våra kompisars son, och det är kul att vi äntligen får mötas.
De skiljer lite i ålder, så vi har väl inte trott att de ska mötas. Och dessutom har de spelat i en serie över oss hela tiden.
Sonen gjorde matchens höjdarmål, i spel 4-5 bryter han, puttar till pucken lite och ger sin den på att han ska runda backen, och tack vare viljan, klarar han det också. Tyvärr fick jag inte upp kameran, jag blev så paff att han klarade det.

Men efteråt hoppar han upp i plexit, den bilden kan jag bjuda på.





Sen har jag en skön bild till, och det är snacket efteråt, jag tycker det är jätteskönt när man kan prata med motståndarna efteråt och Gratulera till att de gjort en bra match. De var bättre än oss, och förtjänade minsann vinsten.


Och Viktor är en skön kille












Ja sen skulle vi åka tillbaka till Galan, men gubben vek ner sig, han ville inte, jag som körde ville nog mer, men vi ska upp tidigt och med Adam på hockey, så inte mig emot, jag kunde ändå inte dricka, och softa i soffan kan faktiskt vara skönare då.

1 kommentar: