onsdag 16 december 2009

Klass 2

varning är det över oss.
Det ska komma en decimeter snö till,och hårda vindar.
Ska börja redan ikväll, och nu kan jag inte påstå att jag märker av det. Men när vi körde in till stan förut, så kom all snö sidvägen och så har det redan blivit mycket drivor på vägen.
Gubben är på andra sidan vattnet, kommer hem i morgon vid lunchtid.
Kidsen har skolavslutning på fredag, då börjar problemen med att man går o lägger sig långt före dem.

Jag jobbar är inte ledig något i jul, men julafton är vi lediga alla. Undrar var vi ska fira den i år, vi har inte planerat nåt. Vi får nog ta tag i det i helgen, och lotta vem man ska köpa julklapp till också. Kidsen har ännu inte fått ihop några önskningar, funderar lite på att ge de presentkort, så kan de gå o handla kläder på mellandagsrean. Mot mina principer, men de börjar bli stora nu, och min klädsmak duger inte åt dem. :)

1 kommentar:

  1. Nej, det är inte lätt att handla åt kräsna tonåringar. Det känns jättetråkigt med presentkort, men det brukar vara uppskattat av dem som får. Det blåser utav bara tusan här också idag, undras om vi också får en skopa snö till. Helt ok för mig faktiskt, som gillar snö men inte blåsten.

    SvaraRadera