lördag 5 december 2009

God? Morgon


Ha! idag är jag uppe FÖRE tuppen.

Sitter o funderar lite på om jag kan vara sur för igår. Men nej. Det var någon som ställde samma fråga nu i ishallen på morgonen. Men nä, de andra spelade riktigt bra, vi skapade riktigt farliga chanser som borde sitta, men tyvärr gjorde det inte det.


Vad jag istället funderar på, är kläderna ikväll, jag har redan surfat in på Lindex och kollat om jag hittar nåt, och visst någon blåsa fanns det som jag kunde tänka mig. Återstår att se om de finns i butiken också.


Laget fick ett snyggt erbjudande igår, om de vann, skulle de bli bjudna på julbord. På samma ställe dit vårt jobb ska. Men nu vann de inte... Sen kom ett mess, att de fick det som tröstpris istället, men troligen har de flesta hunnit planera annat inför kvällen, de är för en gång skull lediga i morgon. Får se om jag träffar gänget ute ikväll.


Nästa helg måste jag ha en blåsa också, då är det SOS Gute galan. Igår kväll stod vi o pratade om att ses innan och ta en fördrink på Friheten. Ska se om gubben o jag kan ta oss loss tidigare för en gångs skull.

2 kommentarer:

  1. Hittade du någon blåsa? Jag hoppas att ni får en skojig kväll, med eller utan nya kläder.

    GIMP (GNU Image Manupulation Program) är från början ett program som skrivits för Ubuntu (linux) men funkar finfint i Vista också. Det har i stort sett alla funktioner som PS och PsP har och finns på svenska med. Men saker och ting heter lite annorlunda, menyerna är annorlunda osv. Men det går ju att lära om, så det så.

    Jag köpte en Compaq Pressario CO61, jättenöjd! Från början tänkte jag mig en lite mindre men är så glad för nummertangenterna som finns till höger att jag förlåter den för att vara aningen stor.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittade nåt snyggt och att kvällen vart lyckad!!

    SvaraRadera