söndag 27 december 2009

Fast


i wii träsket. Vi spelar Mario Bros för fullt. Igår spelade vi hela dagen.

På juldagen spelade vi, Julaftonskvällen spelade vi och igår kväll spelade vi.

Det är så skönt när man kan vara slapp och bara göra det man vill. :)

Vi hade fam Jonasson här och åt på Juldagskvällen, och igår kväll kom Kerstin o Conny.


Mia o J åkte hem igår morse, det var trist tyckte jag, det går som en frisk fläkt genom huset när det är här.

De ringde igår och sa att de skulle köpa Mario Bros. :) Haha de är också fast.


I natt ringde mobilen vid 4-tiden, sonen kom hem i taxi, jag skulle låsa upp dörren. Sen ringde gubbens jobb kl 7:00
Jag vimsar upp o svarar innan jag vaknat.

Sen börja min mobil o låta en halvtimme senare, då skulle ena sonen upp o träna. Undrar varför det är jag som springer upp vid varje tillfälle? Nåja det är kanske lika bra o värma upp inför morgondagen, när man ska jobba igen.
Idag måste jag hugga in på mitt ideélla arbete, måste ta tag i det. Inte spela wii.. :)



4 kommentarer:

  1. Är det på Wii? Vi köpte ett i julklapp till Lucas, och just nu sitter han och spelar Zelda. Lite jobbigt med allt som måste läsas på engelska, han klarar sig inte helt själv. Men vi har Resort också, och det är kanonkul! SMario tror jag att han ska få när han fyller år.

    SvaraRadera
  2. Wii är så kul - hade jag fått bestämma hade vi köpt ett sånt istället för ps...men nu är ju inte min vilja lag jämt ;)

    SvaraRadera
  3. Ja du det är lätt att fastna i spelträsket =) ;)
    jag har själv bara testat bowling och det gillar jag!
    Ha det fint

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Läste ni hade en Wii.

    Undrar om ni är intresserad av att vara med och ordna över internet så att både ni och jag får 500 gratis Wii Points att handla för i Wii Shoppen på konsolen? Vore trevligt eftersom båda vinner på det :) Det fungerar om ni varit inne på Wii shop tidigast 26 december.

    Hör gärna av er om det verkar intressant, till koskos80@gmail.com

    Mvh Johan Kristoffersson

    SvaraRadera