måndag 7 september 2009

På det igen!

Yepp! Jag kom iväg på svettis, men det var ett väldigt stressande innan jag kom dit.
Skönt nog, så var det inte så mycket folk. Och jag blev otroligt svettig. Det känns bra. :)
I morgon är det föräldramöte, en gullig förälder skickade ett mail och berättade det för mig, tur är väl det, för sonen hade inget berättat.
Förra gången missa hon, för hennes son hade missat o berätta.
Det är mammor i samverkan det. :)
Onsdag morgon bär det av till Norrköping, men jag undrar om sonen börjar bli dålig? Eller om han är väldigt orolig för att bli sjuk? Över halva klassen hade gått hem idag från skolan. Ja jag förstår honom, tänk att bli sjuk, när man äntligen ska få spela tv-pucken?
Förra gången så skar han upp foten i sista träningsmatchen inför tv-pucken, då försökte han verkligen att prova o åka skridskor, men såklart gick det inte. Så nu vill han absolut inte bli sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar