lördag 19 september 2009

Jag är rätt trist

Jobbar dygnet runt, hinner inte med något annat.
Vaknade i morse kl 8:00 av att någon bankade på toastolen. Ena toaletten har pajat, och man måste slå till den med näven för att den ska fylla på vatten.
I morse ville den inte och gubben bankade o bankade. Vilket jädrans uppvaknande..
För tusan fyll på vatten, istället för att väcka hela huset. Inte för att någon annan vaknade, ingen risk faktiskt med hela huset fullt av tonåringar. :)
Den skulle blivit lagad nu i veckan om inte rörpularn hade blivit sjuk, så vi får stå ut ett tag till.

I övrigt är jag rätt sliten, jobbar på dygnet runt och det känns. Dessutom försöker jag då hinna med att gå på F&S. Det är för jäkla roligt. Var på Marias Pulsmedel igår igen, och man känner sig så nöjd efteråt.
I onsdags var jag på dans trodde jag, hade stora problem att hänga med, och efter sa det att det var aerobics...aha det är det som är aerobics.. Inte min grej kanske, men visst jag kan köra igen, för jag blev riktigt svettig, och någon gång hänger man kanske med där också. :)
Spelar eg ingen roll, men pulspassen gillar jag bäst, tycker det är jobbigt med armhävningar och det andra golvjobbet. :)

I morgon är det seriepremiär, och hemmapremiären är på fredag. Därav arbetsbördan.

Har kollat lite på en ny kamera, är jättesugen och har bestämt mig för att köpa en. Frågan är bara hur jag ska finansera den. Ja en del kan finanseras med att sälja den gamla, men sen då?
Lite kan jag plocka av sparkontot, jag har fått tillstånd av maken, han är förvånad över att jag inte gjort det tidigare, bytt kamera alltså.
Nu när jag väl bestämt att köpa ny, vill jag helst ha den igår. :)

Men jag tror jag läst varenda sida på hela internet om den här kameran.. jaja jag överdriver lite kanske. Men bara lite.

Nu ska jag kolla runt lite igen, kanske den rasat i pris sen i morse? :)

1 kommentar:

  1. Uj uj en ny kamera? Är du inte nöjd med Canon?
    Vad står i tur nu????
    Vilken är det du kollar p?
    Kram
    Ann-Britt

    SvaraRadera