söndag 13 september 2009

Hemma igen

Har varit en utflykt till Norrköping i några dagar. Mycket hockey har
det varit o bara förluster. Men de två sista matcherna skulle vi ha
vunnit.
Kollar nu på den första inspelade tyska filmen av Mari Jungsteds
böcker. Alltså jag är besviken, jag tycker den är dåligt inspelad.
Hetsigt tempo dålig skådespelarprestationer.
De har ändrat storyn alldeles för mycket, så det blir nästan lite
fånigt.
Om man precis har hoppat i vattnet, hur tusan kan då mobilen fungera
minuterna senare?

2 kommentarer:

  1. Trist med förlusterna, men jag hoppas ni hade det trevligt i alla fall.

    Filmen ja.. jag är också jättebesviken för inte nog med det du räknade upp så var det dubbat till svenska (antagligen från den tyska dubbningen de lagt över det svenska talet från början) och det värsta av allt!!!!! De döpte om kommissarie Anders Knutas :o

    SvaraRadera
  2. Jag är också besviken på filmen... dubbat.. tradigt! Då hade det varit bättre att ha det på tyska.

    Trist med förlusterna.

    SvaraRadera