söndag 7 april 2013

Äntligen i mål

Det har tagit sin tid att skriva om resan, men det är ett nöje i sig att återuppleva vår tripp. :)
Tyvärr är min dator på rep, så jag har inte dessa bilder, utan bara mobilbilderna. Och jag får skriva till bildtexterna senare.
Jag räknade ut vad resan kostade per person, inkl boende. Hamnade på 17700kr, men efter det kom Kuba till 100kr natten då är vi uppe i 18200+ Miami natten som var löjligt billig pga våra rabatter vi skrapat ihop. 18400kr
Det låter otroligt billigt, men då vi hyrde hus tillsammans så blev kostnaden per person inte så hög.
Grabbarnas resa blev lite dyrare än tänkt. 11-12000kr, när vi skulle boka deras returbiljett, så var det rätt fullbokat mellan Cancun och Miami, vi ville dessutom ha de på direktflyg, så vi skulle kunna släppa iväg dem tryggt. :)
De åkte också under lovet endast, därför så så var det högre tryck efter deras biljetter.
Alla transfer på land är inte med, taxiresor och buss, inte heller bilhyran.

Summa sumarium är jag riktigt nöjd med vår rutt. Vi hade andra ställen som vi ville till, Belize, Costa Rica och Panama, men då tider och flygpriser inte passade. Så valde vi till slut att resa till dessa ställen som blev. USA-Mexico-Kuba-Bahamas
Helt jävla underbart! :)
Igår när Kerstin var här sa hon: vi drar till Mexico i jul också. Haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar