söndag 28 mars 2010

Vaknade

av att jag hörde snarkningar från vardagsrummet. Förstod att gubben kommit hem från jobbet.
Så börjar man kolla på klockorna, hmm vilken går nu rätt, vilken har ändrat sig själv?
Har de redan ändrat sig bägge två, eller har ingen?
Det är jobbigt det här med tiden.

Tänk om de ändrade klockan till en måndag, jag tror rätt många skulle komma sent till jobbet då. :)

Igår var en slappardag, hade varit o bowlat på fredagen med jobbet, så gårdagen fick bli en slappardag. När stora sonen och hans kompis kom och skulle se på hästarna, masade jag mig iväg o handla mat i varje fall.
Hästarna gick inte så bra igår, utom 1 kuse, som jag hade som vinnare, och drog hem hela 295kr, inte illa.

Men såklart, man skulle bo i skåne och sopa hem 213 miljoner på jokern. Hur är det skåningar, någon av er som lyckats? :)

1 kommentar:

  1. Nej, inte är det vi som vunnit den enorma vinsten... herregud, 214 miljoner kronor!!
    Vi glömde ställa om klockan och höll på att missa Strövargruppen för barnen på söndagen... kom på det i alla fall och vi klarade oss tidsmässigt, tack och lov.

    SvaraRadera