lördag 20 mars 2010

1 besökare

Det är tungt att komma in på kvällen o se att man haft 1 besökare.
Ja och denna besökaren måste varit jag.. :)
Nåja jag fortsätter min monolog för mig själv.
Ikväll har vi mumsat på tapas, otroligt gott. Sen kollade vi början av Körslaget, var tvungen o se Mojje och spana in vilka gutar som var med. Såg sen Picassos kör, och den var suverän. 1-0 till dem.
Efter det knäppte vi över o såg millenium. Ja efter att vi sappat över på ishockeyn med jämna mellanrum. :)

3 kommentarer:

  1. Jag besöker dig varendaste dag så upp med mungipan nu vännen.

    Här är snart inget spår alls efter snön, fåglarna kvittrar och jag har öppnat sovrumsfönstret - det är VÅR!!

    K R A M

    SvaraRadera
  2. *asg*
    Men Maran då....
    Ser att du också läst "Postcard killers", vad tyckte du om den?
    Den var ju verkligen inte i den vanliga Liza Marklund-stilen...
    Själv är jag snart igenom min 28:e bok för detta år - det tar sig! ;-)
    Ha en härlig söndag!

    SvaraRadera
  3. Nu ska frun inte deppa här. Jag surfar nog inte runt på alla bloggar varje dag, men tar det då och då, flera gånger i veckan. Så du hade nog bara osis just i lördags.

    SvaraRadera