lördag 13 mars 2010

Lördagsmys


Jag gillar verkligen lördagsförmiddagarna.

Krypa upp i soffhörnet med först tidningen och sedan datorn. Så skönt.

Igår var det lite folk över, det var länge sedan några av dem var här, så det var jättetrevligt.


Igår på lunchen bokade jag hotell i Alcudia. Vi har haft rätt många alternativ, men till slut fastnade vi för ett mindre, som låg nära centrum och ändå nära stranden. Och så har vi tillgång till ett stort hotells faciliteter. Passar mig alldeles utmärkt. Jag gillar inte stora hotellkomplex, men ändå har killarna tillgång till allting på det. Tennis, pingis stor vräkig pool osv

Visst vårt hotell har också pool, men en mindre sådan.

Och förhoppningsvis slipper vi gå i 5 min för att komma till varandras lägenheter. Vi har 3 lägenheter nämligen.

Skulle boka transfern från flygplatsen också. Men de skulle ha betalt direkt. Så jag avvaktar lite. Visst det är skönt att betala nu, men det blir så mycket krångligare ifall man ska ändra något.


Vi har rätt mycket på jobbet. Ska byta datasystem, och det kräver en hel del av oss. Men själva bytet känns riktigt bra.

Idag ska jag ta en lång prommis och så ska jag kolla en hockeymatch.

Ha en skön dag

1 kommentar:

  1. Vad härligt att ha bokat resa, blir helt klart avundsjuk... I år lär det inte bli några utsvävningar för vår del, men har man satt sig i båten så :-) Fortsatt skön lördag!

    SvaraRadera