lördag 28 januari 2012

Var är matgästen?

I morse ringde kompisen o beklaga sig, hur tråkigt hon tyckte det va att vara ensam en hel helg.
Tänkte inte mer på det, men när jag sen skulle handla i eftermiddags, kom jag på att jag kunde bjuda henne på mat.
Jag tycker annars att mina gubbfria helger kan vara lite heliga.

Fortsätter väl nu då 5 tim senare. Ja vi åt gott och hade en trevlig kväll. Jag hade räknat ut att deras match skulle vara slut kl 18:10, men det blev förlängning o straffar.
Suss... Jag tror det var laget du har känningar i som var nere. Var han med?

2 kommentarer:

  1. Nej, han var inte med den här gången. Ska din son med och möta Spånga den 12 feb? I så fall har jag lovat Amelie att åka med och se matchen :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas han inte ska vara med, var en trist tillställning senast.. Trots vinsten

    SvaraRadera