lördag 21 januari 2012

En riktig skitvecka, med great final!

Vilken jävla skitvecka, har suttit med axlarna i höjd med öronen hela veckan...stress stress
Och inte blev det bättre ju längre fram veckan led..

Idag när jag kom hem från jobbet tänkte jag... jag vill inte göra nåt mer, jag orkar inte. Sen åkte jag till hallen.
Idag var det Barncancer match och jag gissade på som topp 1000 pers.. det kom över 1500
Strålande, vi har lagt säkerligen 700 ideélla timmar på den här matchen. Och lönen för mödan, är att de rasar in folk på matchen. Helt otroligt. Och som grädde på moset, gör vi en skitbra match och vinner. :)

I morgon hade jag kunna tänka mig att inte göra ett skit, men tyvärr. Andra saker måste göras. Ska köra bort grejer från farmors hus i morgon, ja sen är det städning som väntar. Vi kör på, sen vilar vi.

Ikväll känns det som vi verkligen fick betalt för allt jobb vi gör, och det är ett härligt team som man jobbar ihop med. Vi diskuterar, vi tycker olika saker och vänder o vrider. Ända in i det sista har vi olika uppfattningar om saker o ting, sen bestämmer vi oss för en sak och så kör vi. Inga sura miner för något. Och alla uppskattar diskussionen som blir, av att vi kan se det från olika håll, vrida o vända. Och pang, nu är det igång.. nu kör vi.
Riktigt proffsigt, känns härligt att gå hem med en sån seger. Och då menar jag inte endast segern på isen, det är helheten vi vann. Suveränt skönt!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att få jobba i ett sådant gäng! Och grattis till både vinsten och den fina publiktillströmningen! Det är väl det som gör att du orkar ändå.

    Förstår att det är tungt att rensa bland farmors saker. Det blir ju som att rensa ut någons liv, så sorgligt :( Du måste se till att ta hand om dig själv snart, vila .. inte utan att jag blir orolig för dig, vi är inte 26 längre, liksom. Kram!

    SvaraRadera