tisdag 24 januari 2012

Letar

Resa faktiskt, har kommit med flera bra förslag enligt mig själv.  Men alla har inte nappat fullt ut.
Så jag surfar vidare.. Men var åker man?
Påsken är inte så varm i Europa, så jag har föreslagit långväga resmål som jag har hittat till lågt pris.
Åker man 5 st, så äter prisbilden i vissa länder upp det man sparar på resan dit, så vad säger man? Ett lyxproblem?
Jag hamnar längre o längre bort från Europa i mina sökningar, och det slutar säkert med en Barcaresa. :)
Jag hotade med Rom idag, men det är väl inte ett hot? Nja kanske för en som inte orkar knalla gata upp o gata ner?
Vad vi längtar efter är sol o bad, och det finns vissa länder som går bort direkt. Turkiet, Egypten och Kanarieholmarna även fast 2 st föreslog Kanarieöarna idag vid matbordet.
Kanske är det jag som är kräsen?

1 kommentar: