lördag 14 januari 2012

Bra ryck

Blev sent igår, men det var riktigt trevligt. :)
Vaknade kl 6, jobba hårt på att somna om, men när gubben kom hem lite e 8 klev jag upp.
Vi åkte bort till farmors hus o packa ihop saker. Gubbens bror är orolig att vi inte ska hinna klart.
Men idag la jag i en extra växel. Jag fixa klart övervåningen.
Sen föreslog jag bakluckeloppis för grejerna som man inte vet vad man ska göra med.
Då blev det mycket lättare att sortera.
Och vi fick ner en hel massa grejer i kartonger. Nu ska jag lägga ut lite på blocket.

Sånt här är riktigt jobbigt, ibland snurrar man bara runt sin egen axel. Och det luktar farmor vad man än tar i...
Men hon har riktigt bra ordning på sakerna, det ser inte ut som i vissa av våra skåp, tack o lov.
Men nu är vi trötta, varsit ryggläge i soffan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar