torsdag 17 februari 2011

Tagit en snappis

Det var skönt, men jag vet inte om jag blev direkt piggare.
nåja nu är jag hä, innan var det komaläge, så lite bättre har det blivit. :)
Ska göra Matchprogrammet, sistaminuten läge i vanlig ordning. Dessutom sätter jag mig här och bloggar och hittar dessutom på flera andra saker att göra.
Är inte riktigt i måste läget ännu, men fråga mig om två timmar..

Gubben har varit hemma o vänt. Han har sovit hemma en natt sedan i Lördags och då strandade han i sängen vid kl halv 2, nä nu ljuger jag, han sov hemma tisdagnatten också, då klev han upp o åkte med båten på morgonen.
Han har åkt mycket båt, och dessutom fått soppatorsk o missat båt.

I morgon kväll ska det bli 3 rätters och Lets dance, den här sista delen vet inte gubben om. Men 3 rätters ser han fram emot, nu har vi inte bestämt rätter än förståss. ;)
Ser fram emot att få sjunka ner i soffan en fredagkväll, det var tid o evigheter sedan.

Jahapp, nu kom Adam hem, och jag ska tydligen montera ett grafikkort i hans dator..
Bara att sätta igång.
Hejåhå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar