söndag 5 februari 2012

Vi vann igår

årets idrottsförening, hur kul är inte det? :)
Vi har suttit där förut som nominerade och fått se andra gå fram och hämta sina priser.
Så nu var det riktigt skönt att få vinna, vi var väl värda, vi har slitit hårt, vi har fått mycket skit i tidningarna om vår ekonomi. Och med denna vändning vi gjort, så...

Igår när vi skulle på galan, så stod jag och såg på en match i ishallen (sonen spelade) kände min huvudvärk dunka och jag mådde illa, då tänkte jag: Det här kommer aldrig att gå, jag får stanna hemma, jag kan inte gå.
Vi åkte efter halva matchen, gubben som skulle köra var fight for fight och på topp med andra ord. Jag sa: Ta du en öl, jag kör.
När vi kom ner på förfesten fick jag huvudmassage, trodde inte sånt hjälpte mot huvudvärk, men det lindrade faktiskt väldigt bra.Huvudvärken försvann inte men jag mådde dock lite bättre.

Jag fortsatte med mitt vatten och tillställningen var riktigt trevlig, vi hade roligt vid vårt bord. Det är ett skönt gäng. Det kom in vin o öl och till slut så även skumpa och de andra har säkert "min" huvudvärk idag. :) Jag fick såklart skumpa i mitt glas och de andra försökte trycka i mig vi också. Så jag fick skåla och blöta läpparna..smaken var det ingen fel på. :)
Vi åkte när dansen tog vid, gubben skulle med båten.
Idag känns det riktigt bra att jag inte drack, men huvudvärken sitter tyvärr ännu kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar