lördag 18 februari 2012

Roligast är

när man sitter online på matcherna.
Idag fick jag göra det, ordinarie blev sjuk o jag rycker gärna in.
Då slipper man allt det andra. Men det är jädrut kallt. Plus att man måste vara med, ifall det kommer in ngn puck.
Vi vann ikväll, spelade hur bra som helst.
Kändes ovanligt konstigt att veta, att det var säsongens sista match. Tror det är första gången, faktiskt. Annars har det varit kval eller playoff, som slutat med..

Nåja.. har en olustig känsla av att jag kommer att få lite skit i tidningen imorgon, har klagat på en krönikör som hängde ut min son. Hon tycker inte att hon gjort fel, jag tycker att hon kan tycka vad hon vill om ämnet. ( trots att hon inte läst på) men hon ska inte håna min son.. Och där är vi oense..

Nu är jag faktiskt inne på att anmäla henne, det var jag inte först. Men efter mail konversationen å när hon envist står fast vid att hon får lov att hoppa på en minderårig, för att han figurerat i ett radioprogram. Då blir jag skeptiskt? Då kan det bli fler, som råkar ut för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar