söndag 17 oktober 2010

Händer lite

Här på bloggen i varje fall, känner mig manad att slänga ut en inlägg. :)
Förra helgen var vi i Dalarna hos sonen, hade lite medflyt där och fick se en match på vägen upp. Sen åkte sonen o jag tillsammans till Mora.
Vi hade mycket att prata om då vi inte setts på länge, helmysigt.
Pappan kom men tåg dagen efter. Vi fyllde upp kylskåp o frys, och det var nog mest populärt. :)

Igår var jag o yngsta sonen och hälsa på i stora sonens nya lägenhet. Den lägenheten gillade jag, vilken charm, golven lutar lite hit o dit.
Har inte en aning vilket år det huset byggdes, men då den ligger i innerstaden, så måste den ha ett antal år på nacken.

Idag finns lite måste-saker som jag ska ta tag i. Dags att hugga i

1 kommentar:

  1. Hugg i du. Jag ska också hugga i, strax :o) Just nu slinker det ner lite kaffe.

    SvaraRadera