måndag 8 februari 2010

Same same

Känns som det blir lite samma samma hela tiden. Som om man redan sagt allt gnat, tjat man har inom sig nu. :)
Linus som var i skolan 2 dagar i förra veckan, och sedan fick bakslag och stannade hemma resten, är nu iväg igen. Fast det går lite segt i starten, eller jag låter honom ta det lite lugnt. Han tycker väl han ska orka hela dagar, men han gör faktiskt inte det. Därför blev bakslaget med 3 dagar hemma i förra veckan. Vi får försöka lite lugnare denna vecka.

Jag har läst ut andra Twilight boken, den var inte alls så bra som den första, naj, ja blev besviken.
Nu har jag börjat på Matthandlarn Olssons död, av Karin Wahlberg. Jag gillar hennes böcker, jag har nog läst dem alla.
Får jag tag i en bra författare, brukar jag plöja vidare bland deras böcker.

Hockeyn går som tåget, vi vann igår igen. En riktig kämparmatch sa de som var med, vi låg under nästan hela matchen till slutet då vi tog ledningen och höll kvar den till slutet.
I tidningen idag, stod det en serie utan våra poäng vi fick med oss från grundserien. Den är imponerande att se. Nu börjar jag nästan börja tro att vi slipper kvala neråt ivf. :)
Vi har varit riktigt illa ute.
Denna vecka är det möten varenda kväll. Whyy??

1 kommentar:

  1. Trist med bakslag, hoppas det går bättre och bättre för honom. Visst känns livet lite samma hela tiden emellanåt, på gott o ont :-)
    Jag läser Matthandlarboken nu, den är snart utläst. Jag gillar hennes böcker. Twilight har jag inte läst trots flera rekommendationer. Ha't bra ute på öa!

    SvaraRadera