lördag 13 februari 2010

Mycké snö äre

Tog den här bilden med mobilen, snön går upp till fönstret på terassen. Och ännu mer snö kom det i natt.
Igår tog vi vår första förlust på 11 matcher, vinna 10 i rad är inte illa, så man begriper att den första förlusten är nära. :)
Dessutom var de andra otroligt duktiga, stod upp alla 5 hemåt och gjorde oss väldigt dåliga. De var väl värdiga vinnare.

Gubben har bytt bort vår fest ikväll, mot ishockeyn igår. Han har fått lite skit för det (på skoj alltså) Men det är hans val. Och han tänkte väl inte så, när han gjorde bytet.
Känns inte så roligt att gå på fest ensam, så jag hoppar nog över det. Och nu försöker jag få ihop en date med systersonen, så vi får hälsa på den nyaste bebisen. Inser att vi har en del på schemat idag ändå. Försökte dessutom fråga gubben när de packat klart idag, men han for bara förbi mig ( som sitter i soffan med datorn i knäet) ut i köket, åt frukost. Sen drog han utan att jag fick svar, och utan ett hej... Finns jag?? :)
Kanske åker jag ut o käkar med gänget och sen hem till killarna igen. Jag kan faktiskt köra själv, då slipper man problemen med att jaga taxi när man ska hem. Festen är en föräldrafest, med de andra föräldrarna i Adams ishockeylag. De brukar vara riktigt trevliga.

Familjen har bestämt att vi ska åka till Mallis i maj. Ska bli kul att resa med killarna nu när de blivit så stora. Det är nog inte badvänligt, men bada i poolen borde ju funka. Vi kunde det när vi var i Lloriet de mar i maj.
Känns som det blir Spanien väldigt ofta, men jag gillar Spanien och Mallis har jag aldrig varit på, konstigt nog.
Euron har gått ner under 10kr, det märktes på flygbiljetterna, tog en hel dag innan jag fattade varför de helt plötsligt var billigare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar