onsdag 17 februari 2010

Ingen frid


På jobbet är det en massa grejer som ska fixas med hit o dit. Ingen lugn ingen ro, nä det är powerpoint presentationer hit och exel underlag dit. Och planering hit o dit. Känns som om vi aldrig kommer i mål..

Har inte tid med sånt trams. :)

Känns som jag har lite oflyt just nu, igår snodde ngn sonens födelsedagspresent, mitt framför näsan på mig på tradera. Nåja jag fick tag i en annan, men inte lika bra.

Men ibland bara man vet sånt där, man känner på sig sånt innan, det är liksom för bra för att vara sant. Att man ska komma så otroligt billigt, är nog inte troligt.

Idag när jag skulle boka flygbiljetterna gick de upp. Fler än jag som är samtidigt ute? Okej, nu hade jag inte kunnat boka ändå. Men tanken fanns där.

Vågar man hoppas på att euron går ner lite, eller ett annat flygbolag, skapar lite lockpriser??

Hmm ja, det återstår o se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar