lördag 15 augusti 2009

Nykär

I min Iphone, jag uppdaterade den i veckan, och vips, jag fick flera nya kul grejer. :)
Känns nästan som jag har köpte en ny mobil.

Jonatan har använt min gamla Iphone som är trasig, toush'en är trasig nertill när man skriver sms, SåDeSitterIhopManKommerInteÅtMellanslagstangentenInteHellerPunktSåManKanStällaInNätverk

Jaa ni fattar va?


Kom på att vi kunde uppdatera den också, för man kan vända på Iphone och skriva sms liggande numera. Sagt o gjort, efter lite bassel, fick vi igång den. Voila det funkar! Suveränt, nu fungerar den också.


Testade ett av de nya programmen också Shazam, fungerar varje gång, alltså det är ett sånt som finns i SonyE som lyssnar av vilken låt som spelas, och så får man länk till Youtube och vad albumet heter osv. Sketabra!


Nu väntar jag bara på att spotify ska komma till Iphone också. :)




Idag såg jag något kul på Kneippbyn, Eva visade mig deras kojor, de har byggt kojor i träden som man kan hyra, jättefräcka.
Ja ni kan se på bilderna, jag tycker de är så läckra och passar alldeles utmärkt vid pippihuset.

1 kommentar:

  1. Häftiga kojor! Där skulle Lucas gilla att bo :o) Vad bra att ni fick igång den andra iPhonen, man blir så glad när man lyckas fixa till

    SvaraRadera