söndag 8 maj 2011

Flit





Har målat idag, gubben har satt lister, så nu är groventren klar.
Bänken o spegeln ska på plats, vet inte om jag ska måla det fler gånger, den ser rätt fräck ut nu. :)

Vi åkte sen o handla på rusta o jysk, sen skulle vi fika hos några polare. På vägen dit ringde några andra o ville fika hos oss. Vi styrde om det till grillning istället.

Det blev en jättemysig kväll, då vi kunde sitta ute o äta, tänk så vädret växlar...


Fick samtal från min mamma, att gubbens mammas telefon bara tutar upptaget, in i bilen o iväg dit. Hennes modem la av när det blev strömavbrott i fredags, o hon fick inte igång telefonen heller efter det. Hon orkade (kroppen vill inte riktigt så långa sträckor) inte gå o hämta mig heller, men jag fixade till det, så nu är hon online igen.
Nu kan tanten på 90 bast surfa på Facebook igen, hon blev jätteglad. :)


På vägen hem dog bilen, en lampa med motorfel tändes, men jag misstänkte soppatorsk, jag trampa ner kopplingen o rulla hem, sonen fyllde på från bensindunken o bilen starta igen. :) Hoppas det var så enkelt..
En händelserik dag.

Köpte löpare, vas o blommor till husvagnen, fint va?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar