lördag 7 maj 2011

Fick nästan spel

Vi har lite (lite är en stor underdrift) mycket på jobbet just nu, och det kan man väl ta.
Men igår blev min andra halva sjukskriven i 6 veckor. Inget ont om det, hon måste komma tillbaka till livet och hon har jätteont just nu. Jag lider verkligen med henne.
Men det känns som vi är 1½ person kort i personalstyrka. När hon är borta. :(

Plus igår då, när de kom o berätta att vi skulle göra bokslut direkt efter en storhelg och inte nog med det, både inköparen o chefen skulle resa bort före helgen.
Nu får de för fan ge sig, ska jag sitta o köpa in, inför storhelg och samtidigt försöka få ihop ett bokslut?
Jag säger bara NEJ NEJ NEJ, fast med min dialekt låter det naj naj naj. :)
Jag brukar inte säga nej, men det här är droppen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar