tisdag 17 maj 2011

2 paket av 3

Har anlänt. Vad snopna vi blev när inte själva tältet kom. Bara pinnar
Nåja, det kommer troligen imorgon, kollade på nätet och det var tydligen
kvar i Sthlm.
Jag har haft ont i magen ett par dagar, men på lunchen idag snodde jag ihop lite vrålstark Thaimat.
Dags o rensa bort bakterierna med chili.
Brukar lindra med mjölk, men tyvärr var mjölken slut, så det brann i mina läppar. :)
Men det gav nog resultat, för jag var piggare ikväll, har fixat en jävla massa papper. Betalt ett antal räkningar och gjort löner.
Känns bra att ligga så bra med.
Efter 10 års Camping, egentligen tror jag det är längre, ska vi bygga trägolv i förtältet. Blir till å snickra nurå.

Jag har planterat ett frö hos gubben osså, sa att vi ska ta bil o husvagn och åka till Kroatien.
Inte i sommar, utan i höst... får se om han nappar. Han visste inte om han har semester kvar.
Kan bli intressant. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar