söndag 13 mars 2011

Tuff vecka

Det har det varit nu under playoff.
Vi förlorade bägge våra matcher och nu är säsongen över.
Fick fint besök i fredags, 3 st 08:or kom över. Millan o Uffe med ena dottern.
Igår bjöd jag in våra andra kompisar från Campingen, utan att de andra visste om det.
Jag sa att jag hade fixat förrätten, och de tyckte jag var lite seg att komma igång den.
Så när Tomas o Mita kom, ramlade kronan ner.
Förätt blev avocado skagenröra räkor o lök
Varmrätt rullader med minigurka och pressad potatis till
Efterrätt var cheesecake med passionsfrukt.

Millan o jag gjorde efterrätten, vi dividerade lite fram o tillbaka. Hon hade bara gjort cheesecake genom att ställa in den i frysen, jag hade bara gjort den genom att ställa in i ugnen.
Det blev en ugnsvariant, och ja den blev god. Den hade nog blivit god, hur vi än gjort den. :)

Efter allt det här, kan det vara lagom o komma igång med träningen. Kanske ska man smyga igång redan idag?
Undrar var jag har gympaskorna?


1 kommentar:

  1. Var det den cheezekaken som gjordes i halv åtta hos mig?

    SvaraRadera