fredag 4 mars 2011

idag igår

Gick o la mig 00:10 igår.Det var hockeyn som höll mig vaken..
Kollade på playoff 2 en av matcherna gick till 7 perioder!
Jag fick gå o lägga mig, orkade inte längre. I morse såg jag att
det avgjordes i 7:e perioden efter 110 min. Undrar om publiken gått hem?

Sen i morse fick jag reda på att något av dessa två lag kommer vi att möta nästa vecka.
Jag har förfasat mig för att resa norrut, tack o lov slapp vi det.
När vi som näst sista lag skulle lottas, hade vi söderut eller norrut kvar..

I övrigt är det slappt o skönt i vårt hus, mumsig mat, och alla är hemma ikväll
Adamski är sjuk och snörvlar o vandrar runt med sitt täcke här i huset.
Linuski, sov till 18:00 say no more..
Jonaski har städat bilen..Tack, FAN vad skitig den var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar