onsdag 16 mars 2011

Orken tog slut

Rask o effektiv på jobbet, allt för att kunna gå en halvtimme tidigare för att klippa mig.
Nu när jag tänker efter har ingen sagt något här hemma, troligen har de inte sett det.. :)
Hem slängde ihop lite korvstroganoff, sen till skolan på utvecklingssamtal.

Det var Adamski som skulle skärskådas, och det gick bra. Han är jämn.. gör det han ska, men inget extra.
Efter det var min plan att åka på Friskiss, men all kraft gick ur kroppen och jag orkade inte stressa vidare.
Jag körde uppstart i Söndags, tack Kärran för att du gick med. :) Så var jag där i måndags, hade träningsvärk och tänkte att det var bra o träna bort den direkt.
Igår var det jobbmöte efter jobbet, det störde mig lite. Jag hade glömt bort det. Vi hade siktet på att vara klara 16:30. Vi blev klara en timme senare...

Kul att tjejerna trampat igång Dublin planet.
Roligt att vi fått igång Facebook Bengt, det var inte en dag för sent.

Nu ska jag igång o fixa hallen ute i Garaget. Jag har grejerna hemma, så det är bara o köra. Största problemet är VAR ställer man grejerna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar