måndag 26 juli 2010

Till slut så

infann sig semesterdag ett. :)
Må så vara att den är molnig, det får gå, jag slapp ställa klockan igår kväll, och kunde sova till kl 8:15 innan ryggen sa stopp.
Idag är det soft, kanske åker vi med grejer till sonen som är ledare på hockeyskolan.
Har fixat hans dator också, prova till slut att köpa ny hårddisk och igår morse så plockade jag fram skruvmejseln och bytte ut hårddisken i hans bärbara. Jag kan säga att nu fungerar datorn klockrent.
När jag installerade om hans dator förut, så fungerade den en stund, sen la den av igen. Men nu j-lar. :)
Sitter på mobila bredbandet i husvagnen så att få hem virusprogram, tar lite längre tid än vanlig. Eller jag ska inte säga lite, utan mycket längre tid...

I lördags fick vi över 100mm regn, hela campingen flöt. Vi dukade långbord i vårt förtält och spelade Yatsy, och då är det verkligen på liv o död, när Uffe är med. :)

På lördag ska vi på 50-års fest, sen åker vi med båten på natten. Blir en snabbtripp till Mora.

1 kommentar:

  1. De där öborna trodde jag också skulle komma den 31 juli. Men Ann-Britt hade sagt fel till mig, det var den här helgen de hade husbilen :o)

    SvaraRadera