lördag 17 juli 2010

Jahapp äntligen ledig

vad händer då?
Här har man jobbat 6 dar i mastodontpass, när man äntligen får stämpla ut. Då vräker regnet ner.
Solen sken fint när jag åkte till jobbet vid 5. Nu är det rejäl åska o himlen var öppen.
Det lugnat av lite, så förhoppningsvis drar det snart förbi.
Har strandat hemma i vår egen soffa, förbaskat skönt kan jag meddela. Nya turister anländer kl 15.
Så jag blir nog kvar i soffan, till lillprinsen jagar på mig som taxi chaufför till flickvännen. :)

2 kommentarer:

  1. Hörde att hela ön blev utan ström igår också. Vilket jäkla väder ni måste ha haft, här blev det en liten skur och det var allt. Ha en jätteskön semester nu! Kommer ni förbi när A-B och Bengt är här den 31 juli?

    SvaraRadera
  2. Så dumt, jag hade fel inloggning nyss. Men det var jag som skrev, men det förstod du nog

    SvaraRadera