fredag 2 juli 2010

Lämnar

mattorna ute, för inte ska det väl bli regn? Inte när jag städar ur huset ivf. :)
Limpan sa förut: Jobbar pappa dygn? Vilken tur han har. :)
Jag har legat i precis hela dagen. Jobbet är sjukt mycket att göra, det blir korta snabba luncher, men idag var nog snabbaste utstämplingen e jobbet på länge, bara 20 min över, fast jobbarkompisen som börja tidigt, gick samtidigt. Hon har dock semester nu. Jag ska jobba mellan 6-12 imorgon. Sen på em går lasset till husvagnen.

Idag blev det pastasallad från Maxi, sen har jag då städat. Man känner sig nöjd, när man gjort ett sånt ryck som jag gjort ikväll. Sovrum, badrumsväggar, vardagsrum o hall. Det är inte bara städning, utan sakerna ska först bäras bort.
Nu har jag berömt mig själv, så det räcker. Någon måste ta tag i det också, är man ensam, så är man. :)

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt när man ser resultatet av en städning??? Fina gråa mattor har ni också (kan vara så att mina döttrar har exakt såna i huset i Dalarna) ;)

    Hoppas du får tid att vila också efter städning, jobb och flytt till husvagnen. Hoppas ni har lika soligt och varmt som vi har i Uppsala för här är över 30 grader idag! Kram

    SvaraRadera