lördag 31 december 2011

I väntan på äggen

Dags för frukost, årets sista och Visby visar sig från sin bästa sida. Solen skiner och en blå himmel.
Funderar lite vad nyårsmenyn ska bestå av. Är det lite sent?
Ja egentligen är det bara förrätten som jag fnurlar på nu. Tyvärr har jag lyckats slarva bort Buffé tidningen, de hade några smarriga recept.
Igår var en hektisk dag. Det gick nonstop på jobbet. Men det är kanske så det ska vara inför nyår?
I går morse åkte Astrid o gänget hem, de har varit här under julen, så härligt att ha de här. Precis innan jag klev upp sa Astrid till sin pappa: Tänk vad Maran ska sakna mig nu, när hon inte har mig att gosa med.
Tänk så rätt hon kan ha, den unga damen. :)
Nu är det dags för ägg.
Gott nytt år

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År Maran och Stuxa!
    Du fixar säkert nåt smarrigt! Puss puss!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt härligt år på er Maran och Stuxa.

    SvaraRadera