onsdag 1 december 2010

Östersundsvatten

Måste jag har fått i mig.
Sen i måndags eftermiddag har jag varit kass och legat pall.
Men nu är jag på benen igen, har piggnat till mer o mer framåt dagen. Så i morgon blir det jobb.
Har tydligen otroligt dåligt samvete för att jag är hemma, för jag har drömt en massa konstigt om jobbet i natt.
Det är faktiskt inte så bra att bli sjuk i månadsslut.

Det är kallt som tusan ute, och jag sitter gärna o suktar efter en utlandsresa. Kollar sistaminuten osv Undrar varför jag gör det? Räcker att betala räkningarna så ser man hur omöjligt det är.
Men jag skulle absolut kunna byta ut julen här hemma mot en solstol i värmen.
Fast drömma är aldrig fel, det får en att hålla näsan över ytan.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du mår bättre nu. Ja, detta med resor kan man längta efter väldigt, det hade suttit fint nu när det är så mörkt och kallt.

    SvaraRadera