tisdag 28 december 2010

Dörröppning

Nu är det öppet, men som ni ser får man ducka när man ska ut i rummet...små problem.. Man kan köra limbo också, det funkar. :)

Kom hem på lunchen idag, då hade snickarn precis varit o sågat upp.
Vattenledningen var omdragen kl 14:00
Många snackar om söliga hantverkare, inte vi. Ringde snickaren igår. :)

När jag skulle hänga upp tapeterna igår, då insåg jag att det var bättre att göra dörröppningen först.
Då åkte vi o handla golv så länge, som jag då la igår.
Ikväll skulle tapeterna upp, med avbrott för någon hockeymatch, men då tog krafterna slut, så vi städa mellan ishallsturerna o bära tillbaka sängen.
Siktar på att kila tidigare från jobbet imorgon. Önska mig lycka till. :)

1 kommentar:

  1. Hur det gått sen?

    Jag jobbar med ett byggforum på nätet och har ett kul förslag till dig, som jag tror att du skulle vara intresserad av.

    Skicka gärna ett mejl till mig så berättar jag mer! e-post: good.oldjoel snabela gmail.com

    Vi hörs!

    Joel

    SvaraRadera