tisdag 21 september 2010

Suk


är jag idag, ont i kroppen hals och feber. Men ändå inte förkyld.
Problemet är att man inte kan ligga, det värker i hela kroppen. Och knappast orkar man stå o bli frisk. :)
Har kollat lite dåligt skit på teve, helt otroligt tråkigt.
Men faktiskt har jag sett någon hyfsad film också, skulle egentligen vilja ha en hyfsad bok o läsa. Men de kommer väl inte hempromenerande av sig själva?
Gubben är på Fårö på dykläger. Jag väljer då bra tid o bli sjuk. Men det mesta ordnar sig, Adam fixade käk från Ica Maxi idag, pastasallad funkar utmärkt. :)
Lajnus som har sovit ute i natt, kom hem på förmiddagen helt inpyrd av rök, jag fråga om han blivit blöt? det regna hela natten.
Ja han hade vaknat alldeles blöt i håret.
Jaja nu har alla sönerna gjort sina lägernätter utomhus med skolan, så nu är det avklarat. :)

1 kommentar:

  1. Så det är din tur nu. Inte kul, så där mådde jag för ett par veckor sedan och jag fick också stanna hemma från jobbet ett par dagar. Krya på dig Maran. Tur att du har så duktiga söner som kan laga middag åt dig ;o)

    SvaraRadera