söndag 19 september 2010

Mot Duschen, Mot Vallokalen!


Gubben var iväg o rösta igår, men smart som jag är spara jag mitt till idag.
Måste sätta fart har lite matcher jag vill följa på nätet sen.
Igår blev jag fast vid datorn och lagets bilder hela dagen, när kl var 16 sa jag till gubben, att jag klär inte på mig idag. :)
Precis då ringde mobilen, och jag var tvungen att åka iväg o fixa en grej. Såå nära jag var en heldag i morgonrock..haha

Låter otroligt slappt, men det är 3:e heldagen jag lägger på klubben denna vecka, två dagar har jag fått ta av mina komptimmar från jobbet.
Okej, det är lite så varje år vid den här tiden. Men nästa år, då sitter inte jag och gör allt det här i varje fall. Jag bestämde mig redan i fjol att sluta. Men nu ska det bli definitivt.

Sonen i Dalarna var o tittade på lägenhet igår, den var lite längre bort från centrum, men väldigt fin och bra planerad. Det var rätt stort kök, och det passar bra när vi kommer upp. Då kan man lättare laga mat och sen då fylla på hans frys.
Har ingen resa planerad upp dit, men jag tror faktiskt jag ska planera in en tripp upp dit, får se om vi kan få till det med gubbens schema.
Nu dags för duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar