onsdag 4 augusti 2010

Hänger i Mora

Ja vi hänger kvar här, fast nu börjar det lukta hemresa.
Vi har bokat om båten, så vi slapp åka härifrån i gryning.
Nu kan vi ta det soft och packa ihop i lugn o ro, köra ner i godan ro. Känns bra.

Måste säga att vi trivs väldigt bra här, och sonen likaså. Är lite lättare att lämna honom då.
Folket är trevliga och staden är mysig. Jag tror jag har snackat med folk överallt, kanske är det för att man bjuder till själv också, och slänger något ord här och något där.

Jag får jobba lite härifrån också, festivalen är i helgen, och om sanningen ska fram, har jag jobbat väldigt många timmar med den. I många affärer står man där med luren i handen och svarar på det mest märkliga frågor.Kanske lika bra det, då hinner man inte shoppa så mycket. :) Så har jag jobbat någon timme varje morgon innan resten av familjen gått upp.

Nu sitter man här färdigduschad med en kopp kaffe. Dags att börja sopa ur stugan med den stora dörren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar