fredag 3 juli 2009

22:10

Då sa Linus till mig att jag skulle sätta mig ner i soffan och slå på teven. Jag fick ledigt med andra ord. Har städat från kl 14:00, hade inte stora sonen kommit två gånger o hjälpt till så hade jag aldrig kommit så här långt. På förmiddagen jobbade jag lite med mitt ideella jobb, och så var jag förbi mitt riktiga jobb också o fixade en grej.
Men nu är vi nästan i mål.
Hinner nog till o med gå på auktion i morgon.

Jag klev in i duschen, kände att jag var tvungen innan jag somnade, när jag kom tillbaka hade jag fått två mess om att Ledin var på 4;an. Tur det annars hade jag missat det totalt.
Ska köpa biljetter i nästa vecka till Öland. :)
I morgon flyttar vi till Herta, dags för riktig semester. :) Synd bara att vädret ska bli lite sämre, men kan åtminstone temperaturen hålla i sig, så blir det kanske inte så farligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar