lördag 22 september 2012

Ilsk trött & nöjd

Omväxlande vecka kan man säga. Mest har den präglats av ilska faktiskt, en ilska som kommer av att jobbet är åt helvete. Har svårt att hinna med mina arbetsuppgifter i vanliga fall, och nu har man fått ytterligare en halvtidstjänst på axlarna. Det betyder att trots att jag har massor av komptid. Som ska plockas ut i Karibien. :)

Nu kommer att få fylla på det kontot. Men jag vill inte jobba mer än mina 40 timmar i veckan, tack vare all tid jag lägger på hockeyn, så har jag inga timmar kvar på dygnet. :(
Nåja idag har jag varit trött trött, vakna kl 3 i morse och kunde inte somna o, det känns i ögonen.
Och när vi kom till hallen ikväll, fanns det inte mycket go i kroppen.

Motståndarna tog ledningen med 0-3 och vi var inte direkt dåliga, men motståndet var riktigt bra. I andra perioden, var vi lysande spelade ut motståndet helt.
Vi vände matchen och vann med 5-3.
Så nöjd blev man och en ruggigt bra hockeymatch fick vi se.
Efteråt åkte vi och shoppa lite dipp sen hem öppna en skumpa som låg invägen i kylskåpet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar