tisdag 17 juli 2012

Svårt skadad

Inför semestern o allt.. Blir nog sjukskrivning. :)
Tur att de är vänstern, skulle hjälpa en kund ut med varorna och efteråt när jag drog ner porten, fastnade repet runt handen och fingrarna. Märkte inte först att fingret var paj, då det var bortdomnat, en arbetskamrat sa.. Du det blöder.. Och man såg spåren av mig hela vägen in till vattenkranen.
Försökte få ihop såret med plåster, men det ville inte sluta blöda, men idag har jag varit o köpt lite stripes, får hoppas det blir bra nu.

Gubben firar semester i husvagnen och idag har jag varit så arg på de bortskämda sönerna. De kan inte ens skölja ur mjölkförpackningarna. :(
Man kommer hem från jobbet och får börja med att röja..
Okej visst alla jobbar, men jag jobbar längst 10-13 Tim per dag är ingen lek. Och jag går upp strax efter den största sonen kommer hem från jobbet.
Men nu är det tre dagar kvar. Sen ska jag njuta. :)

2 kommentarer:

  1. Men ajajajajaj - BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅS o PUSS!!

    Det där med att man ska börja med att röja när man kommer hem känns igen, fy fasen vad det är drygt!! Skäms på dem ALLA!!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Blååååååssss! Det såg ont ut det där. Aj aj! Du behöver nog omedelbart bäddas ner, och sönerna kan förse dig med kalla drinkar.

    SvaraRadera