fredag 6 april 2012

Färdigpackad

Ja eller färdigpackat. :)
I morgon åker vi över vattnet, och på söndag lyfter vi mot Turkiet.
Det är kalasbra väder där just nu, men Måndag o Tisdag blir det lite sämre. Vi får hoppas det blir bättre igen i slutet av veckan.
Men å andra sidan, vad som helst är bättre än vädret här hemma..
Vi fick åka o köpa resväskor idag, 2 st blev det. Tur att det finns billigare varianter nu för tiden.
Ikväll ska vi kolla Let´s dance, fast familjen försöker övertyga mig att det inte är något program i påsk..undrar vad de menar med det?
Sen ska jag se Masters igen, börjar kl 21, såg första dagen igår kväll. Tycker det är den roligaste golvtävlingen att kolla på.
Nåja, jag fortsätter väl att fundera på mina delikata problem, om jag ska ta med 2 eller 3 böcker. :)
Ha det skönt hemma i Svedala, nu drar vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar