lördag 24 september 2011

Vad gör jag egentligen?

Ingenting verkar det som, för jag får absolut inget ifrån mig.. eller ja en hel del, men inte det jag egentligen vill.
Idag har vi hoppat träning pga förkylningen, men städning o gräsklippning står på programmet.
Lägger in lite bilder från resan, en blåsig o regnig utflykt, med en utmärkt chaufför som guide.
Va é bussen då?

Affär med Julsaker, finns det marknad året runt?

Vår sköna guide, som brädde på med det Skottska uttalet i sina berättelser.

Vi var i ett slott där de spelat in Monty Pyton, men jag tog bara kort på utsikten..

Nja eller föresten inne i tornet fångade jag den här ladyn

översvämmad sjö

Har svårt att låta bli att fotografera sånt här. :)

En bäck under bron

Översvämmad fors, det var mäktigt vilken kraft vattnet har.

Här står paret som nobbade Famous Grouse.

O ändå lika glad för det. :)

Ja vi fick kort på broarna, trodde faktiskt jag inte skulle få se dem.


Man ser hur regndropparna faller.

Suss var har du kameran? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar