lördag 13 augusti 2011

Campinglivet

Har lite lappsjuka.. Längtar hem till huset. Men vi får bo en vecka till i husvagnen. Var hemma i huset idag efter jobbet, å det var stökigt. Jobbigt, men jag försöker blunda såklart. Vill inte se!
Har gjort en Fåröutflykt idag, ja och Furillen fick oxå besök. Tyvärr var det filminspelning o avspärrat.., men vi såg minsann att de bara slappade i solstolarna. :)

Kollade lite på mitt schema i september alltså mitt privata, o jag fattar inte hur jag kan fylla upp det så
mycket??? En sak är säker, jag måste boka flyg till o från ön när vi ska till Skottland o det ska jag göra imorgon.. Där försvann mer pengar än planerat, nåja hur som helst ser jag fram emot den resan mer o mer. :)

1 kommentar:

  1. Jobbigt att se sitt hem tillstökat så och inte kunna göra något. Hemma är ju så privat ändå. Hoppas det är fint när ni får tillbaka kåken.

    Du är inte ensam om att längta till Skottland! Det blir sköna dagar tror jag allt.

    SvaraRadera