lördag 18 juni 2011

kl 22:10 igår

Igår kväll var ännu solen uppe vid den tiden.
Helt otroligt och så skönt.

Men idag gick inte jag upp med soluppgången precis, nä jag vaknade kl 10:30
jag är ännu i chock. Hur kunde jag sova så länge?

Gick o lag mig i hyfsad tid igår, men jag behöver tydligen sömn.
Vi var på Creperiet igår och åt, hela familjen, äldsta sonen hade flickvännen med.

Jag var över en sväng på fastlandet igår, på Ekonomimöte, när jag skulle åka hem, fick jag åka ett litet plan, 20 platsers, och jag har blivit rätt flygrädd, ju äldre jag blivit. Så jag får hela tiden sitta och övertala mig själv att det ska gå bra..

När jag kom hem sa jag till gubben att jag behövde en wiskey, för jag skakade ännu, han fnös bara och sa att jag skulle tagit den innan flygturen. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar