söndag 23 januari 2011

Den ja

Någon har vänt husvagnen på sidan. Senast jag såg den, i fredags stod den på hjulen. :)

Idag var det upp i ottan och åka ut på landet där Adam skulle spela ishockey. Det satt långt inne men de vann med 7-2 till slut. Samtidigt ringde J och jagade mig, han ville att Adam skulle spela musik på deras match, samtidigt som de inne i stan väntade på en av våra domare?! Så de skulle kunna starta sin match.
De börja sin match med två domare och så anslöt en av våra efter en stund. Den matchen blev det vinst i också.

Äntligen fick man åka hem, och sen har jag följt den äldsta sonens match på nätet. Vinst e förlängning. En bra hockeydag!

Fick jag börja med vår groventré förra helgen då? Nähää, gubben morrade så mycket och var på dåligt humör, så jag ville inte utsätta honom för det. :)
Får nog passa på när han jobbar.. hehe

När jag får lön ska jag slå till på en tassimo, hade jag tänkt. Någon som har erfarenheter och ge något tips?



1 kommentar:

  1. Hmmm... hjulen neråt är väl ändå den vanligaste varianten...!?

    SvaraRadera